(◕‿◕✿)دختری با حرفهای قشنگ(✿◠‿◠)

(◕‿◕✿)دختری با حرفهای قشنگ(✿◠‿◠)

◊ بـِسْمِ اللهِ الرَحْمـטּ الرَحـِیمـْ ◊

وَإِن یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا

هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِین

____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
دخترانی را می شناسم که توی خانه
صورتی می پوشند
لاک قرمز می زنند
ناز می کنند
عروسک دارند
لوس می شوند گــآهی
و لبخنـــد می زنند

اینهایی که می شناسم هم دخترند
ولی
به دخترانه هایشان چوب حراج نزدند

یاد گرفته اند “همه” لایق دخترانه ها نیستند
اینهــا هم دختـرند
ولی درجامعه
جلوی چشم نامحرمان
چــادر می پوشند
و نمک حیــا دارند
هنوز هم “بانمـک ها” پرطرفــــــــــدارترند
(:
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●

نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۹
مهر ۹۷

بسم الله 

حسین من...بیا و این دل شکسته را بخر....

بازم همه دارن میرن من جا موندم...یه نگاه به صفحه ی گوشیم...عکس حرم بدجور هواییم میکنه...

دیدن عکسای بارون توی بین الحرمین از استوری همسر شهید روزی طلب....

و باز هم اشک و اشک و اشک....

حسین من مسافر جا مانده را با خود ببر...

از وقتی که ب خودم اومدم و تو رو شناختم فقط دوست داشتم بیام...بیام پابوست اقا... 

مامانم میگه اقا مسافراش ر. میطلبه...تو بگو اقا...از من چی دیدی که نمی طلبی؟

چقد شبا با روضه هات با گریه خواب برم؟

تا کی اسمت که میاد بزنم زیر گریه....

یه حالیم...مثل کسایی که یه مسافر غریب دارن و دنبالش میگردن...دلشون میخواد ببیننش...

ولی منتظر یه نامه ن...اقا میشه  نامه ی دعوت منو برام بفرستی؟

به چادر مادرت که حافظشم دیگه طاقت ندارم...

شدم مثل بچه ای که زیر نور افتاب داره میسوزه چن وقته غذا نخورده و دوستاش جلوش بستنی میخورن....

دلم یجوریه ولی پر از صبوریه....

باز هم اشکام....

با هق هق هام اجازه ی تایپ کردن بهم نمیدن...

اقا اشک یتیم دیدن داره؟بطلب دیگه...

ترسم بمیرم و حرمت را ندیده باشم...

دلم شکسته..نمیدونم چی نوشتم اصن..

اللهم الرزقنا کربلا

من همان خسته ی بی حوصله ی غم زده ام

ادم بد قلقی که رگ خوابش حرم است

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۹
Bano Farmand